ترازو گرمی AND مدل SK-EHX

ترازوی دیجیتال

ترازو گرمی AND مدل SK-EHX

 ترازو بدون علمک با نمایشگر کاملا واضح lcd و زمینه ی روشن چراغی جهت دید بهتر در محیط های تاریک و دید در شب می باشد ، در پک خرید ترازو آزمایشگاهی و ترازو گرمی سنگ کالیبره ی استیل وجود دارد که جهت کالیبره آسان  ترازو قرار دارد و کاربر به آسانی می تواند هر زمان که می خواهد از صحیح بودن عملیات ترازوی دیجیتال آگاه گردد و یا ترازو گرمی را به حالت استاندارد باز گرداند .

ترازو معرفی شده مناسب برای استفاده در فروشگاه ها برای شمارش قطعات و جهت بسته بندی در کارخانه می باشد و دارای دقت توزین 1 گرم در ظرفیت 15 کیلو گرم بوده که سرعت بالا و دقت فوق العاده در شمارش موجب می گردد در صنعت ترازو قطعه شمار مانند همیشه ترازو AND برترین محصول را داشته باشد .

ترازوی دیجیتالی تولید شده توسط کمپانی AND دارای استاندارد معتبر جهانی بوده که در اکثر کشور ها طرفداران بیشماری دارد این نشانه ی کیفیت و استاندارد ترازوی دیجیتال است .

به دلیل قیمت ترازوی دیجیتالی AND افراد سود جود سعی خود را برای ارائه ی ترازوی چینی به جای ترازو ژاپنی می نمایند تا سود گزافی از این معامله داشته باشند ، توجه داشته باشید زمان خرید ترازو دیجیتالی AND حتما ترازو را از نمایندگی های اصلی تهیه نمایید و جهت استفاده از خدمات پس از فروش ترازو با مشاورین ما در مرکز تعمیرات ترازو تماس بگیرد .

نکته : برای خرید ترازوی دیجیتالی AND اطلاعات دقیق  ترازو  را چک نمایید و از حک شدن اطلاعات بر روی بدنه اطمینان حاصل نمایید .

مشخصات کلی

ترازو گرمی AND مدل SK-EHX ، ترازو قطعه شمار است که جهت شمارش قطعات در فروشگاه ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، کفه ی ترازو دیجیتالی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که قابلیت شست و شو دارد ، ترازو گرمی AND ساخت ژاپن است .
ویژگی های ترازو گرمی AND مدل SK-EHK

ترازوی ژاپنی AND ساخت ژاپن با استاندارد های معتبر جهانی
شمارش قطعات همزمان با شمارش
کفه ی توزین از جنس استیل ضد زنگ با قابلیت شست و شوی آسان
نمایشگر ترازو AND به صورت lcd back light
استفاده ی ترازوی آزمایشگاهی و گرمی از برق شهر و باتری پشتیبان در زمان قطع برق
 ترازو  دارای دکمه ی روشن و خاموش
تعویض آسان تلق نمایشگر در صورت کدر و کثیف شدن
ساختار نیرومند
توزین دقیق و سرعت بالا در ثابت نمودن وزن
دارای علامت تراز و غیر تراز بودن ترازو گرمی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : مینا نیکنام